torstai 31. lokakuuta 2019

Kutsu Jämsän Jokipartion syyskokoukseen 17.11.2019 klo 17

Jämsän Jokipartio ry:n syyskokous pidetään JoPan kololla (Asessorintie 2) sunnuntaina 17.11.2019 klo 17. Ohessa on esityslista. Kaikki jäsenet ovat tervetulleita. 

Tervetuloa.

t. Sari
Lippukunnanjohtaja


ESITYSLISTA SYYSKOKOUS

AIKA: Su 17.11.2019 klo 17
PAIKKA: Jämsän Jokipartion kolo, Asessorintie 2

1. KOKOUKSEN AVAUS

2. TODETAAN KOKOUKSEN LAILLISUUS JA PÄÄTÖSVALTAISUUS

3. VALITAAN KOKOUKSEN PUHEENJOHTAJA, SIHTEERI JA KAKSI PÖYTÄKIRJANTARKASTAJAA, JOTKA TARVITTAESSA TOIMIVAT ÄÄNTENLASKIJOINA

4. HYVÄKSYTÄÄN KOKOUKSEN TYÖJÄRJESTYS

5. ESITETÄÄN TILINPÄÄTÖS, VUOSIKERTOMUS JA TOIMINNANTARKASTAJIEN LAUSUNTO

6. PÄÄTETÄÄN TILINPÄÄTÖKSEN VAHVISTAMISESTA JA VASTUUVAPAUDEN MYÖNTÄMISESTÄ HALLITUKSELLE JA MUILLE VASTUUVELVOLLISILLE

7. MUUT ASIAT

8. KOKOUKSEN PÄÄTTÄMINEN